KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Pracownicy Obsługi i Administracji

PRACOWNICY ADMINISTRACJI:

  • DYREKTOR – Beata Jasiukiewicz
  • GŁÓWNY KSIĘGOWY – Aleksandra Wiśnik
  • STARSZY INSPEKTOR ds. Usług i rozliczeń – Piotr Michalik
  • INSPEKTOR ds. Technicznych - Iwona Pawęda
  • INSPEKTOR ds. Płac – Grażyna Boczek
  • REFERENT ds. Księgowości – Bogumiła Owczarek

PRACOWNICY OBSŁUGI-stanowiska robotnicze:

  • POMOC ADMINISTRACJI
  • KONSERWATORZY
  • INKASENCI
  • OBSŁUGA OCZYSZCZALNI
  • KIEROWCA WOZU ASENIZACYJNEGO
  • SPRZĄTACZKA

CZAS PRACY:

Pracownicy administracji pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Pracownicy obsługi oczyszczalni pełnią dyżur w 12 godzinnym systemie zmianowym - obsługa całodobowa.

Konserwatorzy pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Inkasenci pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Kierowca wozu asenizacyjnego pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Podmiot udostępniający informację:
Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rzgowie
odpowiada: Beata Jasiukiewicz
data: 18-11-2019
wytworzył: Beata Jasiukiewicz
data: 18-11-2019
data: 18-11-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 18-11-2019 - Edycja treści
  • 20-05-2016 - Edycja treści
  • 25-03-2015 - Edycja treści
  • 20-03-2015 - Edycja treści
  • 27-02-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 14-08-2013 - Edycja treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1204