Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pracownicy Obsługi i Administracji

Pracownicy administracji:

  • Dyrektor – Beata Jasiukiewicz
  • Główny księgowy – Iwona Pawęda
  • starszy inspektor ds. usług i rozliczeń – Piotr Michalik
  • inspektor ds. technicznych - Monika Złotowska
  • inspektor ds. księgowości i płac - Anna Pawłowska
  • pomoc administracyjna – Jarosław Maćczak

Pracownicy obsługi - stanowiska robotnicze:

  • Pomoc administracji
  • Konserwatorzy
  • Inkasenci
  • Obsługa oczyszczalni
  • Kierowca wozu asenizacyjnego

Czas pracy:

Pracownicy administracji pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Pracownicy obsługi oczyszczalni pełnią dyżur w 12 godzinnym systemie zmianowym - obsługa całodobowa.

Konserwatorzy pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Inkasenci pracują od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Kierowca wozu asenizacyjnego pracuje od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:00-15:00.

Podmiot udostępniający informację:
Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Rzgowie
odpowiada: Beata Jasiukiewicz
data: 13-12-2023
wytworzył: Beata Jasiukiewicz
data: 13-12-2023
data: 13-12-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-12-2023 - Edycja treści
  • 17-04-2023 - Edycja treści
  • 23-03-2022 - Edycja treści
  • 01-02-2021 - Edycja treści
  • 18-11-2019 - Edycja treści
  • 20-05-2016 - Edycja treści
  • 25-03-2015 - Edycja treści
  • 27-02-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 14-08-2013 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1726